On and on and on and on



Som Emilia redan har skrivit så kanske hon får sova hos mig idag igen! Jag har sett för mycket skräckfilmer i onsdags så jag vågar inte vara hemma själv.... Låter töntigt men sån är jag. Jag tror ju inte direkt att the grudge snubbarna direkt kommer hoppa på mig, men ja. Igår när jag satt på rummet och hade precis gått ut från rummet så var det något som smällde i rummet. Då var det bara fönstret som hade stått öppet och var ännu mer öppet eller hur man ska förklara. Min syster berättade också att hon hade hört något dunsande på övervåningen, liksom som om någon verkligen sprang. Hon sa 'det är säkert bara Sally' (våran katt) och så var Sally precis brevid henne


Men det hade bara varit hennes bok på rummet som hade ramlat från hyllan. Så jag kan skrämma upp mig själv vääääldigt lätt! Så nu får man hoppas på det mesta, annars måste man på middag med pappas kompisar och tråka. Var en life saver nu för f-n!



:)

 - Zandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0